dissabte, 22 de setembre del 2007

Perd un segon amb mi.


Unes mans anònimes

unes mans desconegudes.


Mans que acaricien

unes mans que estimen.


Mans dels amics

unes mans que donen vida.


Tot són mans

però tant diferents.


Mans que escriuen

unes mans que aprenen.


Mans que aplaudeixen

unes mans que feliciten.


Tot són mans

però tant diferents.


Mans que tiren pedres

unes mans que fan guerra.


Mans que et toquen,

unes mans que s'allunyen


Tot són mans

però tant diferents.

Cada dia, tanco els ulls ben fort, per imaginar-te.

Acaricio amb suavitat l'aire, com si fóssin les teves mans... abraço els rajos del sol, com si del teu bell cos és tractés, beso el sol, pensant que són els teus llavis... dolços com la mel, suaus com la seda, ardents de passió.

Busco un món on el boig no sigui sempre l'altre, on pugui viure la diferència, on els humans no tinguin cos de persona.
Cerco un món on el viure sigui tans sols una broma que em permeti riure, on l'agenda no sigui per programar sinó per passar pàgina.

Busco un món on l'ànima no sigui un llamp que passi parpellejant i acumulant dies,on el ser o no ser sigui qualsevol petita cosa.

M'és igual si el cel és blau...

Busco un món que no m'ho ensenyi tot, ni m'ensenyi massa, només el suficient per desconèixer allò que tant desitjo.

1 comentari:

laiaa^^ ha dit...

M'encanta com has començat el blog!!

Ja veig que ara ja ho domines del tot ehh!!


vinga petons i salutt!!!

ens veiem!


p.d. ja som divendressssssssss!! :D