Tot i les dotze hores de reunió d'ahir, entre treballadors i l'empresa, es manté la vaga a l'espera que decideix l'Assemblea prevista per aquest migdia. Ahir, l'empresa va oferir una reducció immediata de 29 hores anuals com a punt de partida de la negociació del proper conveni. Tot i així, es considera que és més del mateix i que no s'acceptarà una ampliació de la jornada diària per fer festa entre setmana. Ahir també es fa ver la presentació del manifest d'"usuàries pels 2 dies!".
TMB ofereix un nou sistema horari que s'afegeix als dos ja existents i que permetria als conductors que ho vulguin tenir dos dies seguits de descans setmanal, tot i que només la meitat serien en cap de setmana. A canvi, haurien d'assumir un increment de la jornada diària, que passaria de les 7 hores i 4 minuts actuals a 7 hores i 45 minuts. El resultat seria que farien 29 hores anuals menys que ara cobrant el mateix.
Els conductors, però, mantenen la vaga d'avui, i aquest migdia votaran en una assemblea al Casinet d'Hostafrancs quin és el camí a seguir. Dijous passat, el president del comitè d'empresa, Saturnino Mercader, de la CGT, va avançar que només proposaria dues opcions: o desconvocar les aturades i optar només per la negociació o radicalitzar la protesta i convertir-la en indefinida.
Ahir al matí, coincidint amb la reunió que membres del comitè d'empresa havien de mantenir amb la direcció de TMB, a la seu de la conselleria de Treball es va fer públic tant la llista d'adhesions al manifest publicat fa una setmana, com la presentació de la targeta T-2 dies!.
A la roda de premsa, diferents usuàries van mostrat la seva voluntat de continuar treballant perquè la resolució del conflicte laboral sigui satisfactori tant per usuàries com per a treballadores, ja que tancar en fals aquest conflicte, només serà allargar la vaga, i per tant un greuge cap als usuaris.
A la roda de premsa també es va presentar la T-2 dies!, que convida als usuaris/es a no pagar el bitllet en recolzament als i les treballadores en lluita i a ingressar el preu del bitllet a la caixa de resistència de la vaga. Se n´han editat milers exemplars que ja s´han exhaurit, i per aquest motiu, se n'editaran 5000 més en les properes hores.
TMB ofereix un nou sistema horari que s'afegeix als dos ja existents i que permetria als conductors que ho vulguin tenir dos dies seguits de descans setmanal, tot i que només la meitat serien en cap de setmana. A canvi, haurien d'assumir un increment de la jornada diària, que passaria de les 7 hores i 4 minuts actuals a 7 hores i 45 minuts. El resultat seria que farien 29 hores anuals menys que ara cobrant el mateix.
Els conductors, però, mantenen la vaga d'avui, i aquest migdia votaran en una assemblea al Casinet d'Hostafrancs quin és el camí a seguir. Dijous passat, el president del comitè d'empresa, Saturnino Mercader, de la CGT, va avançar que només proposaria dues opcions: o desconvocar les aturades i optar només per la negociació o radicalitzar la protesta i convertir-la en indefinida.
Ahir al matí, coincidint amb la reunió que membres del comitè d'empresa havien de mantenir amb la direcció de TMB, a la seu de la conselleria de Treball es va fer públic tant la llista d'adhesions al manifest publicat fa una setmana, com la presentació de la targeta T-2 dies!.
A la roda de premsa, diferents usuàries van mostrat la seva voluntat de continuar treballant perquè la resolució del conflicte laboral sigui satisfactori tant per usuàries com per a treballadores, ja que tancar en fals aquest conflicte, només serà allargar la vaga, i per tant un greuge cap als usuaris.
A la roda de premsa també es va presentar la T-2 dies!, que convida als usuaris/es a no pagar el bitllet en recolzament als i les treballadores en lluita i a ingressar el preu del bitllet a la caixa de resistència de la vaga. Se n´han editat milers exemplars que ja s´han exhaurit, i per aquest motiu, se n'editaran 5000 més en les properes hores.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada