divendres, 18 de gener del 2008

"Entestat en la Independència", un llibre de Francesc Ribera "Titot"

En el seu bloc, Francesc Ribera "Titot" anuncia l'aparició del llibre Entestat en la independència. El proper 14 de febrer surtirà a la venda. Sobre aquest treball Titot assenyala que és "un llibre on pretenc explicar quin és l'espai polític de la CUP". Li van proposar el 28 de maig de l'any passat després que els resultats de les eleccions municipals reflectissin el creixent suport a la CUP un molts pobles i ciutats. Com comenta en el seu bloc, "Vaig interpretar que si m'ho demanaven a mi no era pas que vulguessin una descripció plàstica de la CUP (cosa que no m'hagués vist en cor de fer) i per tant m'he limitat a explicar, des d'una visió estrictament subjectiva, els motius per la meva militància a l'Esquerra Independentista i a la CUP."